torsdag 10 november 2016

Lördagens tävling - all info!

Här kommer infon som låg i min inkorg på mail i morse. All nödvändig info om dagen finns här.

Det vi kommer att behöva få klart för oss under dagen är vilka föräldrar som kan var med och skjutsa eleverna till och från Skövde. Vi fick upp några namn igår, vi kollar med dem mer konkret idag. Vet du med dig att du kan bistå med hjälp i detta fall går det bra att skicka ett sms eller ringa mig på 0702-850999. Jag och Pär har minst 4 platser i vår bil, men den går nog iväg lite tidigare.

Är det något barn som inte får synas på bild? Vad jag kommer ihåg sedan påskrifterna här på högstadiet som gjorts så är det inte någon som anmält detta som ett hinder. Om annat så vill jag att ni hör av er (se info i fotona nedan). 





Väl mött! Det här blir en späännande dag!
/Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar